حالت شب
مرحله ۷ :
حالا به camera view برید و سپس با استفاده از پارامتر FOV مقدار دید را تغییر دهید.
مرحله ۸ :
حالا به rendering>render>render elements بروید و سپس با استفاده از دکمه ی add ، zdepth را به لیست اضافه کنید.حالا مقدار بیشترین و کمترین (max و min) رو کا اندازه گیری کردید ، در محل مربوطه وارد کنید.(مطابق شکل عمل کنید)
مرحله ۹ :
بعد از رندر نتیجه شما باید به صورت سیاه و سفید باشه که از این map شما می تونید برای displace و bump استفاده کنید. همچنین شما می تونید با مقادیر zmax و zmin بیشتر بازی کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.
براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از این آموزش استفاده کرده باشید.
:::::::::::::::::::
منبع : evermotion.org