آموزش رندر محیط داخلی ، نور پردازی ، تنظیمات رندر وی ری و …
ایده کار :
Base و پایه ی طراحی این اتاق از روی یکی از کارهای piet mondrian گرفته شده که مربوط می شه به سال ۱۹۲۰ و lozenge نام داره.

من از طرفداران کارهای هنری ایشون و همچنین روشی که در بوجود آوردن نقاشی هاشون دارند هستم.او از خطوط مشکی مستقیم در بوجود آوردن نقاشی هاش استفاده می کنه و از سه رنگ اصلی (قرمز ، سبز و آبی) در بگراند سفید استفاده می کنه.
workflow :
همانند سایر هنرمندها ، من هم ازlinear work flow استفاده می کنم که این یه دید واقعی از رندر رو بهمون می ده.برای این کار باید به قسمت preferences رفته و سپس به پنل gamma and lut رفته و گزینه ی enable gamma /lut correction رو فعال کنید مقادیر آن را بر روی ۲٫۲ بگذارید.
فرآیند مدلسازی :
من می خواستم تا خطور mondrian رو در طراحی اتاق انعکاس بدم به همین دلیل اتاق رو به ۵ بخش مختلف تقسیم کردم که دارای سطوح ارتفاعی مختلفی هستند تا یه دید جالب رو بهش بده.شما می تونید این مطلب رو در plane رنگ شده ی زیر ببینید.
دیوارهای اتاق به آسانی مدل شدند و برای ساختشون از ابزار line و سپس extrude استفاده کردم ، سقف رو هم به این روش ساختم وسپس یه سری gap و فاصله درش قرار دادم که دارای ارتفاع های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند تا این اجازه رو به نور بدن تا از لای شکاف ها عبور کنه.
فریم پنجره و تلویزیون هم از خطوط mondrian الهام گرفته شده اند و همانند روش های قبل مدل شده اند.
برای مشاهده ادامه آموزش لطفا بر روی لینک آموزش کلیک فرمایید .
آموزش های تری دی مکس و دانلود مدل سه بعدی | دانلود مدل سه بعدی ماشین ایرانی






سلام، تشکر مطلب مفیدی بود. موفق باشید
سلام.مرسی از نظر شما.حتما به سایت سر بزنید مطالب مفیدتری را هم خواهیم گذاشت.شما هم موفق باشید
با تشکر فراوان
بسیار عالی بود.ممنونم