آموزش link کردن vertex ها به object ها در ۳dsmax
در این آموزش قصد داریم vertex های یک plane را به یک controller ربط(link) بدیم.در ۳dsmax برای link کردن دو یا چند object از ابزار select and link استفاده می کنند اما این روش برای لینک کردن vertex ها قابل استفاده نیست وما در این آموزش قصد داریم تا با استفاده از تکنیکی ، این مشکل رو برای شما دوستان برطرف کنیم.
خوب بیاید شروع کنیم.
خوب شکل زیر مثالی از این تکنیک هست که همانطور که مشاهده می کنید ، vertex های یک صفحه داره توسط تعدادی point helper کنترل می شه.
در شکل بالا من یک plane را ایجاد کردم و سپس در حالی که Plane در حالت انتخاب قرار دارد ، در viewport کلیک راست کردم و convert to>editable poly را انتخاب کردم.
مرحله ۲ :
حالا ما به یک object یا یک helper برای کنترل vertex های صفحه ی خود نیازمندیم.که من از point helper برای این کار استفاده کردم.