حالت شب
من کار رو با render element های پایه مثل and total lighting vray raw global illumination ، raw shadows ، specular ، raw lighting ادامه دادم و در بعضی لایه ها raw reflection element رو کپی کردم تا بتونم کنترل بیشتری بر روی انعکاس (reflection) هر متریال داشته باشم.
و در پایان کمی اصلاح رنگ (color correction) به خصوص بر روی چمن ها انجام دادم.همچنین با استفاده از curves-hue/saturation-color balance و selective color سعی کردم تا contrast بیشتری رو بر روی تصویر نهایی اعمال کنم.همچنین کمی از شدت رنگ صحنه کم کردم.
در تصویر دوم روش پست پروداکشن همانند اولی هست اما من در پایان تصمیم گرفتم تا color correction بیشتری رو به تصویر نهایی اعمال کنم تا صحنه دارای یک حس و حال متفاوتی باشد.
یک پاسخ به “making of Crossed House”