آموزش making of hummer

بازدید: 1284 بازدید
حالت شب

Vray lightشما ره ی ۱  : این نور به عنوان منبع اصلی نور است و محیط رو روشن می کنه و همچنین reflection ایجاد می کنه.

Vray light شماره ۲و ۳ و ۴ : زمانی که vraylight به یک جسم گرد تابش کند ، نور نرم ایجاد می کنه و همانطور که در شکل می بینید این سه نور به جسم های کروی شکل می تابند پس در نتیجه soft light (نور نرم) از خود ایجاد می کنند

makingofhummer15

برای این که soft reflection ( بازتاب نرم) بر روی ماشین داشته باشیم باید affect specular و affect reflection رو در نورهای شماره ۲،۳ و ۴ غیر فعال کنیم.(مطابق شکل بالا)

Vray light  شماره ی ۵ : برای قسمت ها یی که تاریک تر هستند و یا دارای reflection کمی می باشند از این نور استفاده کردم.

نور شماره ی ۶ (spot light) : از این نور برای روشن تر کردن background استفاده کردم .که این خود باعث جدا شدن ماشین از background می شه.(همچنین رنگ این نور نیز با بقیه ی نورها فرق داره)

makingofhummer16

دوستان این رو به یاد داشته باشید که نورپردازی همیشه با توجه به تنظیمات دوربین و زاویه ی آن انجام می شود و زمانی که شما می خواهید زاویه ی خود را تغییر دهید ، باید تنظیمات ربوط به نورها را هم تغییر دهید تا همه چیز عالی و طبیعی تر بشه.مرسی از این که ما رو در این آموزش همراهی کردید.منتظر نظرات شما هستیم.

makingofhummer17

 منبع : www.cgarena.com

مطالعه بیشتر