آموزش رندر محیط داخلی ، نور پردازی ، تنظیمات رندر وی ری و …
ایده کار :
Base و پایه ی طراحی این اتاق از روی یکی از کارهای piet mondrian گرفته شده که مربوط می شه به سال ۱۹۲۰ و lozenge نام داره.
من از طرفداران کارهای هنری ایشون و همچنین روشی که در بوجود آوردن نقاشی هاشون دارند هستم.او از خطوط مشکی مستقیم در بوجود آوردن نقاشی هاش استفاده می کنه و از سه رنگ اصلی (قرمز ، سبز و آبی) در بگراند سفید استفاده می کنه.
workflow :
همانند سایر هنرمندها ، من هم ازlinear work flow استفاده می کنم که این یه دید واقعی از رندر رو بهمون می ده.برای این کار باید به قسمت preferences رفته و سپس به پنل gamma and lut رفته و گزینه ی enable gamma /lut correction رو فعال کنید مقادیر آن را بر روی ۲٫۲ بگذارید.
فرآیند مدلسازی :
من می خواستم تا خطور mondrian رو در طراحی اتاق انعکاس بدم به همین دلیل اتاق رو به ۵ بخش مختلف تقسیم کردم که دارای سطوح ارتفاعی مختلفی هستند تا یه دید جالب رو بهش بده.شما می تونید این مطلب رو در plane رنگ شده ی زیر ببینید.
دیوارهای اتاق به آسانی مدل شدند و برای ساختشون از ابزار line و سپس extrude استفاده کردم ، سقف رو هم به این روش ساختم وسپس یه سری gap و فاصله درش قرار دادم که دارای ارتفاع های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند تا این اجازه رو به نور بدن تا از لای شکاف ها عبور کنه.
فریم پنجره و تلویزیون هم از خطوط mondrian الهام گرفته شده اند و همانند روش های قبل مدل شده اند.
برای مشاهده ادامه آموزش لطفا بر روی لینک آموزش کلیک فرمایید .
سلام، تشکر مطلب مفیدی بود. موفق باشید
سلام.مرسی از نظر شما.حتما به سایت سر بزنید مطالب مفیدتری را هم خواهیم گذاشت.شما هم موفق باشید
با تشکر فراوان
بسیار عالی بود.ممنونم