برای تمام قسمت های لیمواز uvw mapping از نوع box استفاده کردم.البته معمولا از unwrap یا نوع spherical استفاده می کنم اما برای این کار از این روش استفاده کردم.
استودیو ، نورپردازی ، دوربین ، حرکت ! :
برای استودیو من از یک استودیو واقعی الگو گرفتم و از spline برای ساختش استفاده کردم و سپس اون رو extrude کردم و یک متریال ساده همراه با کمی gradient map در قسمت diffuse ایتودیو رو تکمیل کردم.برای نورپردازی از دو نور در پشت لیمو (یکی در بالا و دیگری در زیر لیمو) و یکی از پشت دوربین برای این که کمی جلوی لیمو رو روشن کنه.از یک دوربین ساده برای این کار استفاده کردم و مقدار focal length رو بر روی ۷۰ میلی متر قرار دادم و بر روی لیمو زوم کردم تا لیمو کمی flat به نظر برسه.مقدار f-number رو روی ۱٫۸ گذاشتم و تیک vignetting رو برداشتم.
تنظیمات رندر :
برای این کار من از gamma correction استفاده نکردم و تیک gamma/lut setup که در قسمت rendering>gamma/lut setup هست رو برداشتم.