آموزش مدلسازی کوسه در ۳dsmax : قسمت اول تنظیم بلوپرینت

بازدید: 1841 بازدید
حالت شب

حالا select
bitmap image file باز می شود. عکس رفرنس خود را از نمای front (جلو) select (انتخاب
) کنید و سپس کلید open را
بفشارید.

shark05

حالا slot را در حالت select قرار دهید و سپس با کلیک چپ و کشیدن موس به سمت plane ساخته شده و رها کردن موس ، متریال ساخته شده را به plane اعمال کنید.

نکته : توجه کنید که plane های ساخته شده توسط شما باید دارای طول و عرضی همانند رزلوشن عکس انتخابی شما داشته باشند تا عکس های اعمال شده به plane ها دارای کشیدگی یا فشردگی نباشند.

shark06

حالا به نمای left بروید و در آن جا یک plane دیگر بوجود بیاورید.(همانند روشی که برای نمای front به کار بردید)

shark07

حالا در material
editor ، یک کره ی خالی دیگر را انتخاب کنید و سپس عکس نمای کنار کوسه را
وارد کنید (همانند روش قبلی برای نمای front).

shark08

مطالعه بیشتر