the making of gladiator

بازدید: 2657 بازدید
حالت شب

The Making Of Gladiator-16

مقدمه :

زمانی که داشتم یک کتاب می خوندم ، جمله ای رو دیدم که اون ،ایده ی این پروژه رو در ذهنم پرورش داد.اون جمله این بود :

Coliseum is a monument of human destructiveness ( coliseum یاد بودی هست از نابودی بشر )

که این جمله ترسناکه اما بدبختانه واقعیت داره.

من همیشه در شروع یک پروژه شروع به جمع آوری تعدادی رفرنس می کنم. برای پیدا کردن رفرنس به اینترنت رجوع کردم و با توجه به ایده ای که در ذهن داشتم رفرنس های مربوط به  کاراکتر ، لباس و متعلقات مربوط به آن را انتخاب کردم .من تصمیم گرفتم تا از ترکیبی از این دو برای مدلم استفاده کنم.

http://en.wikipedia.org/wiki/Thraex

http://en.wikipedia.org/wiki/Murmillo

من نیاز به کاراکتری داشتم که هم سنگین وزن باشه و هم بی رحم. به همین دلیل نیاز نبود که بدن کاراکترم پوشیده از عضله باشه و Fedor_Emelianenko بهترین شخصیت برای ایده های من بود.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fedor_Emelianenko

برای عضلات بعضی از قسمت های بدن هم به یک MMA FIGHTER دیگر به نام pecks  به عنوان رفرنس رجوع کردم.

 

مدلسازی بدن :

 

فرآیند sculpting بدن کاراکتر بسیار ساده کار شده .برای بیشتر sculpting من از clay brush به همراه کمی standard brush استفاده کردم . البته برای قسمت ساعد و پا یک brush ساختم که این brush در حقیقت همون clay brush هست که تنظیمات آن به صورت (alpha 35 و brush lmbed 8) تغییر کرده است.

The Making Of Gladiator-02

 

مطالعه بیشتر