پوز (pose) :
برای pose کاراکتر از transpose master استفاده کردم و با mask کردن و rotate کردن هر بخش از بدن ، pose دلخواه خود را ایجاد کردم .در هنگام ایجاد کردن pose بر روی کاراکتر باید یه زاویه ی دوربین مناسب هم ایجاد کنید و همچنین از رفرنس هایی برای این کار بهره بگیرید.
بعد از این که به کاراکتر pose دلخواه رو دادم ، با استفاده از decimation master مدل (mesh) رو خروجی گرفتم.(چون قرار نیست این کار انیمیت بشه ، پس من در مورد mesh نهایی زیاد نگران نیستم.)
توجه : همیشه تیک گزینه keep uv option رو بزنید .
نورپردازی :
از روش نورپردازی سه نقطه (۳-point light) برای نورپردازی استفاده کردم .نورها شامل key light ، fill light و rim light می باشند.سپس از تعدادی نوراضافی برای روش کردن ناحیه های تاریک استفاده کردم.
برای نورپردازی بهتون پیشنهاد می کنم که از رفرنس های عکاسی و حتی کارهای هنرمندان دیگر استفاده کنید.