همانطور که در بالا مشاهده می کنید base (شکل اولیه ) ساخته شده است.
Retopologizing :
سپس با استفاده از zremesher و guidelines کار retopology را بر روی بدن و سر کاراکتر انجام دادم.
اضافه کردن جزئیات :
زمانی که topology آماده شد ، شروع به اضافه کردن جزئیات کردم . ابتداری تعدادی ماهیچه اضافه ایجاد کردم و سپس قسمت هایی از بدن کاراکتر رو mask کردم و سپس mask را invert کردم و در پایان با استفاده از ابزار inflating که در deformation panel قرار دارد این قسمت ها رو برجسته کردم.
دیتیل خوب :
برای این که به یک دیتیل خوب برسم بدن کاراکتر رو سه polygroup تقسیم کردم (tail ، body و head) .سپس این سه group رو با استفاده از ابزار split از هم جدا کردم تا تبدیل به سه تا subtools شوند. تا subdivision بیشتری رو در هر یک از بخش ها داشته باشم.
دیتیل و جزئیات بیشتر :
برای اضافه کردن جزئیات بیشتر از تعدادی alpha map (چیزی شبیه به بدن تمساح و همچنین حیوانات دیگر) استفاده کردم. تعدادی از alpha های استفاده سده را در تصویر زیر می بینید.