از تکسچر displacement درvray displacement modifier استفاده کردم.
رندرینگ :
next
پست پروداکشن :
من پست پروداکشن رو به عنوان مهم ترین مرحله برای رسیدن به یک کار نتیجه ی ایده آل به حساب می یارم.اولین گام تنظیم gamma ، saturation و level می باشد.همه ی تنظیمات رو بر روی raw render انجام می دهیم تا به نتیجه مناسب برسیم.
بعد از تنظیم gamma ، saturation و level :
next
خوب حالا برای طبیعی تر شدن کار تعدادی نور و انسان به تصویر اضافه می کنیم.
حالا می خوایم پرتوهای نوری که از لا به لای ابرها عبور می کنند را شبیه سازی کنیم.
برای انجام این کار ، ابتدا یک کپی از raw render برداشتم و دوباره ابزار saturated را بر آن اعمال کردم و سپس آن را به شکل سیاه و سفید تبدیل کردم و در پایان ابزار level را اعمال کردم.
next
سپس radial blur filter را به آن اعمال کردم و blending mode را بر روی softlight قرار دادم.
برای کامل کردن تصویر ، مقدار کمی تنظیم رنگ (hue saturation) بر روی عکس انجام دادم تا به نتیجه ی نهایی زیر رسیدم.
در پایان از تمامی دوستان تشکر می کنم و امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید .
منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان هستیم.
منبع :www.cgarena.com
سلام خوبید؟
فیلم آموزشی این کارایی که گذاشتین ندارید؟؟
سلام. این آموزش ها جمع آوری شده از بهترین آموزش هایی هست که به صورت ترجمه شده خدمت شما قرار گرفته شده است.
واقعا بعترین آموزش ویری هس ولی کامل نیس
اگه بصورت فیلم بود عالی میشد
مرسی عزیز. این آموزشها نیازه که شما حداقلها رو تو زمینه سه بعدی بدونین . اونوقته که میشه راهکار خیلی از ایده هاتون. کسانی که تمایل به همکاری داشتن می تونن آموزشهای خودشون رو برای ما ارسال کنند. موفق باشید.
It’s always a relief when someone with obvious exitperse answers. Thanks!
درود بر تو دوست عزیز ،واقعا متشکرم
عالیییییییییییییییییییییی بود
خواهش میکنم. موفق باشی.
:::دوستانی که تمایل به همکاری داشتن میتوانند با ایمیل زیر در ارتباط باشند.:::
gs_graphic@yahoo.com