بعد از تست کردن چندین نرم افزار مختلف برای بوجود آوردن درخت ، به این نتیجه رسیدم که بهترین راه حل استفاده از آسان ترین روش هست.من شاخه ها و تنه ی درخت رو به صورت دستی مدل کردم.
سپس با استفاده از پلاگین xray unwrap مدل رو uv کردم .این خیلی کسل کننده بود اما در پایان من ۲-۳ تا شاخه و یک تنه مدلسازی کردم و سپس symmetry modifier رو بهش اعمال کردم .پلاگین multiscatter هم در کارم بی تاثیر نبود و توسط این پلاگین تونستم در ساختار بوته ها تنوع و گوناگونی بوجود بیارم.همه ی برگ ها توسط پلاگین بر روی شاخه پخش شدند.نکته جالبتر اینکه من از mutiscatter حتی برای پخش کردن شاخه ها بر روی تنه استفاده کردم.
از دیگر مزیت های این روش این است که شما می تونید قبل از پخش کردن شاخه ها، به اون ها طوری rotation بدید که بشه ازش برای حرکت دادن شاخ و برگ درختان استفاده کرد.