آموزش making of alfa romeo competizione c8 spyder

بازدید: 4113 بازدید
حالت شب

برای متریال کف هم از standard material استفاده کردم و diffuse color رو بر روی سفید و مقدار specular level رو روی ۰ و مقدار glossiness بر روی ۱۰ و از یک reflection map (vray map)هم استفاده کردم.

Rendering :

برای محیط از یکgradient ramp استفاده کردم و مقدار w رو بر روی ۹۰ قرار دادم و در قسمت gradient ramp parameters رنگ رو از آبی به سفید قرار دادم.

makingof-alfa-romeo-17

من دوربین رو در پایین نزدیک کف قرار دادم و کمی شیب بهش دادم و dof (depth of field) رو فعال کردم و مقدار آن را توسط target distance تنظیم کردم.

makingof-alfa-romeo-18

 

مطالعه بیشتر