حالت شب
با استفاده از لغزنده Density میتونیم که تعداد Polygonها رو تغییر بدیم. ( رزولوشن آبجکت رو تغییر بدیم )
اگه با فشردن کلید A ، قسمتی از جسم Mesh باز باشه، میتونیم که با گذاشتن یه Zsphere در مکان مورد نظر، اون رو ببندیم.
ما میتونیم از Symmetry هم استفاده کنیم.
با نگه داشتن کلید Shift میتونیم Zsphere جدیمون رو دقیقا به اندازه Zsphere متصل به اون ایجاد کنیم.
هرچقدر که اندازه براش ما بزرگتر باشه، Zsphereهای بیشتری رو تحت تاثیر قرار میده!
اگه ما بخوایم که فقط یک Zsphere رو حرکت بدیم ( بقیه ثابت بمونن )، باید سایز براش رو روی عدد ۱ قرار بدیم.
با رفتن به حالت Edit و کلیک رو هر کدوم از حلقه های زنجیری که بین ۲ تا Zsphere قرار دارن، میتونیم اون حلقه زنجیر رو به یک Zsphere جدید تبدیل کنیم.