برای اینکه از روی Canvas ( با استفاده از پیکسل های مرده ) ، شکل مورد نظرمون رو روی آبجکت ظاهر کنیم، میتونیم که ابزار اصلیمون ( آبجکت اصلیمون ) رو به مکان مورد نظر ببریم و یا در حالت Move ، نقاط مورد نظر رو مشخص کنیم و از براش Zproject استفاده کنیم.
یک روش دیگه برای اینکه یک آبجکت رو روی یک آبجکت دیگه ظاهر کنیم، استفاده از آبجکت ( شکل مورد نظر ) به عنوان براش هست.
برای این کار، در بخش Modifiers از منوی Brush روی دکمه Mesh Insert کلیک میکنیم.
Zsphere برای ساخت سریع بیس و همچنین استخوان بندی استفاده میشه.
Zsphere در منوی Tool و در بین ابزارهای ۳D Meshes قرار داره.
بعد از ایجاد اولین Zsphere روی Canvas، میتونیم که ZSphereهای بعدی رو هم به صورت متصل به اون، ایجاد کنیم. برای این کار باید روی حالت Edit قرار داشته باشیم.
ما می تونیم این Zsphereها رو Move ، Rotate و یا Scale کنیم.
اگه ما Sphere رو به عنوان استخوان در نظر بگیریم، میتونیم که پوست روی این استخوان رو هم ایجاد کنیم!
برای دیدن این پوست، باید Zsphere رو به یه جسم Mesh تبدیل کنیم!
برای دیدن Zsphere به صورت جسم Mesh، در بخش Adaptive Skin از منوی Tool روی دکمه Preview کلیک میکنیم، یا دکمه A روی کیبورد رو فشار می دیم.
Zsphere ها به کمک حلقه هایی شبیه به حلقه های زنجیر به هم متصل میشن.
هر Zshpere به همراه زنجیری که داره، به صورت یک Poly Group جداگونه نمایش داده میشه.