در بخش Depth از منوی Brush ، ما میتونیم که با استفاده از Gravity Strength ، حالتی شبیه به جاذبه زمین به براش بدیم.
با زیاد کردن مقدار لغزنده Gravity Strength ، میتونیم که Pointها رو به صورت شیبدار به طرف داخل و یا بیرون بکشیم.
جهت این شیب رو میتونیم با استفاده از Direction سمت چپ این لغزنده مشخص کنیم.
برای غیر فعال کردن Gravity Strength ، باید مقدار لغزنده رو روی صفر قرار بدیم.
با استفاده از دکمه TransP میتونیم که شفافیت آبجکت رو فعال کنیم.
با فعال کردن این دکمه، ما میتونیم که داخل یه آبجکت رو ببینیم. مثلا ما سر یه کاراکتر رو داریم، صورت اون رو شفاف میکنیم تا بتونیم دندون ها و چشم و . . . رو ببینیم. (برای فعال شدن این دکمه باید در حالت Edit قرار داشته باشیم )
ما میتونیم که شکل یه آبجکت رو روی یه آبجکت دیگه ظاهر کنیم.
برای این کار، آبجکت مورد نظرمون ( شکل مورد نظر ) رو در بخش Subtool پیوست می کنیم. اون رو در مکان مورد نظرمون ( روی آبجکت اصلی ) قرار میدیم.
حالا باید از براش ZProject استفاده کنیم!
این براش، رنگ و آبجکت رو از روی Canvas یا Subtool به ابزار فعال ( آبجکت اصلی ) ما منتقل می کنه.
مثلا ما می تونیم که آبجکت یک صورت رو، روی ته تصویری شبیه به آبجکتمون قرار بدیم و با استفاده از این براش، تکسچر این تصویر رو به آبجکتمون منتقل کنیم.
با این براش روی نقاط مورد نظر ضربه می زنیم. با این کار آبجکت اصلی ما به شکل مورد نظر در میاد.
( هنگام کار با براش Zproject ، باید مراقب باشیم که کانال Zadd یا Zsub فعال بشن )