برای این کار، ابتدا سایز Canvas رو در منوی Document به صورت یک مربع در میاریم. مثلا سایز ۵۱۲ در ۵۱۲ .
بعد از دادن سایز مورد نظر، روی دکمه Crop کلیک میکنیم. ( باید دکمه Pro هم خاموش باشه )
حالا طرح مورد نظرمون رو روی Canvas رسم می کنیم.
میتوینم که از کلید Shift + S برای ایجاد کپی استفاده کنیم.
حالا برای ایجاد Tile ، از کلید ~ روی صفحه کلید استفاده میکنیم.
صفحه رو حرکت میدیم تا به یک موقعیت خوب واسه Tile شدن برسیم.
حالا باید Alpha رو بسازیم. برای این کار می تونیم که از MRGBZ Grabber استفاده کنیم و Selection روی کل صفحه بپوشونیم، یا از دکمه Grab Doc از منوی Alpha استفاده کنیم که باعث میشه از کل تصویر توی Canvas ، آلفا بسازه.
با استفاده از براش Morph میتونیم که قسمت هایی از یک آبجکت رو به حالت اولیش برگردونیم یا به عبارتی از قبل و بعد کار روی آبجکت، با هم استفاده کنیم!
مثلا ما یه کاراکتر داریم که در حالت عادی قرار داره و همه چیز خیلی تمیزه! بعد میایم این کاراکترمون رو کثیف و زخمی و . . . میکنیم!
حالا با استفاده از براش Morph میتونیم بعضی جاها رو به صورت همون حالت اولیه، تمیز، و بعضی جاها رو همونجوری که کثیف کردیم، کثیف نگه داریم!
برای استفاده از این براش، ابتدا در بخش Morph Target از منوی Tool ، روی دکمه StoreMt کلیک میکنیم، تا ذخیره سازی از آبجکت کنونیمون ( کثیفمون ) انجام بشه.
حالا باید آبجکت اولیمون ( تمیزمون ) رو Import کنیم. ( باید آبجکتی رو که Import میکنیم، تعداد Polygonهاش با آبجکت Store شده، برابر باشه ( یعنی نمیتونیم که اگه یه آدم رو Store میکنیم، اون جزییاتش رو به یه سگ بدیم! ) و همینطور، اگه میخوایم کیفیت جزییاتمون به همون شکل رو آبجکت Import شده نشون داده بشه، باید SDiveها هم با هم برابر باشن )
حالا اگه از براش Morph استفاده کنیم، میبینیم که تغییرات دارن ظاهر میشن.