آموزش uv mapping ماشین در ۳dsmax

بازدید: 6555 بازدید
حالت شب

مرحله ۱۴ :

همین کار رو برای سپرهای جلو و عقب ماشین و همچنین کاپوت ماشین انحام دهید .(polygon ها را انتخاب کنید و سپس به mapping>normal mapping بروید.حواستون باشه که در قسمت normal mapping ، از بین left/right mapping ، back/front mapping ، top/bottom mapping گزینه ی مناسب رو انتخاب کنید.(سعی کنید گزینه ای را انتخاب کنید که نتیجه ی آن به مدل سه بعدی نزدیک تر باشد.بعد از انجام این مراحل ، بخش های uv شده رو به خارج از  قسمت مربع شکل ببرید.(در پایان کار نسبت همه ی بخش های ماشین رو با تصحیح می کنیم .پس در مورد این موضوع نگران نباشید.)

A ) در مورد هر بخش ماشین توضیح مختصری می دم.  همانطور که در شکل می بینید بعضی از قسمت های سپر جلو به سمت داخل هستند رو انتخاب نکرده ام .بعدا در مورد این موضوع توضیح خواهم داد.

car uv mapping-17 car uv mapping-18

مطالعه بیشتر