آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

بازدید: 4373 بازدید
حالت شب

۱۹- حالا edge های داخلی رینگ رو انتخاب کنید و با کمک کلید shift و ابزار scale یک ردیف جدید از polygon رو به سمت داخل رینگ بکشید.

RIM29

۲۰- خوب حالا اگر smooth رو بر دمل خورد اعمال کنیم ، متوجه خواهیم شد که لبه ها گرد هستند برای رفع این مشکل ، همانند شکل زیر edge ها را انتخاب کنید و سپس بر روی مربع کنار chamfer کلیک کنید و مقدار آن را بر روی ۰٫۱۵ قرار دهید تا لبه های انتخاب شده تیز تر شوند.هرچه مقدار chamfer رو پایین تر ببرید ، لبه ها تیز تر می شوند.البته ما به مقادیر خیلی کم نیاز نداریم چون این مدل قرار نیست مقل چاقو بشه .

RIM30

۲۱- پره های رینگ کمی به سمت خارج رینگ رفته اند برای رفع این مشکل مطابق شکل نقاط را انتخاب کنید و آن ها را در جای مناسب قرار دهید.

RIM31 RIM32

مطالعه بیشتر