آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

حالت شب
حالت شب

 آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

در این آموزش قصد داریم تا نحوه ی مدلسازی یک رینگ رو به شما نشان دهیم.برای این آموزش من از رینگ BBS LM استفاده کردم و رفرنس مربوط به این رینگ رو برای شما در زیر قرار دادم تا بتونید ازش استفاده کنید.من تو این آموزش سعی کردم همه ی نکات رو توسط تصاویر آموزش بدم و امیدوارم مفید واقع بشه.مطمئنا COMMENT های شما به ما انرژی بیشتری رو برای آموزش های بهتر می ده.

RIM01

۱- برای شروع به نمای TOP بروید و یک plane به طول و عرض ۹۰ و تعداد segment 1 در نقطه ی ۰٫۰٫۰  بوجود آورید.

RIM02

زمانی که plane را بوجود آوردید همانند زیر آن را در مرکز viewoport قرار دهید.

RIM03

۲- حالا می خوایم عکس رفرنس مربوط به رینگ رو به plane خود اعمال کنیم .برای این کار ابتدا بر روی دکمه M از کیبرد کلی کنید تا MATERIAL EDITOR ظاهر شود .حالا standard material را انتخاب کنید و بر روی مربع کوچک diffuse کلیک کنید تا material /map browser ظاهر شود ، سپس بر روی bitmap کلیک کنید و عکس رفرنس خود را وارد کنید.سپس متریال رو به Plane خود اعمال کنید.

RIM04

مطالعه بیشتر