با روشن بودن دکمه Smt در بخش Geometry از منوی Tool ،هنگام Divide کردن، آبجکت ما نرم می شه، ولی وقتی که خاموش هست، در هنگام Divide کردن، آبجکت ما شکل اولیه خودش رو حفظ میکنه. ( در عین حال Point ها Divide میشن )
و با استفاده از براش Smooth می تونیم که نقاطی را که میخوایم نرم کنیم. ( در این حالت ما کنترل بهتری روی نقاطی که می خوایم نرم بشن، داریم )
به کمک دکمه Edge Loop در بخش Geometry از منوی Tool ما میتونیم در اطراف لبه ای که باز هست، Polygon اضافه کنیم.
برای استفاده از Edge Loop باید ناحیه ای رو میخوایم اطرافش Edge Loop ایجادی کنیم رو مخفی کنیم.
به کمک لغزنده Focal Angle از منوی Draw ما میتونیم که میزان کانون عدسی دوربین رو در نمای Perspective یا Autographic تنظیم کنیم.
با استفاده از گزینه Shadows در منوی Render ما میتونیم که نمایش سایه رو فعال یا غیر فعال کنیم.
در بخش Preview Shadows از منوی Render میتونیم که تنظیمات مربوط به سایه رو کنترل کنیم.
سلام
واقعا دستتون درد نکنه شاید بیشتر از ۹۹٫۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹% زیبراش رو برای کسایی مثل من آموزش دادید.
…
دمتون گرم
لطف داری عزیز 🙂