از Alpha برای شکل دادن و اضافه کردن جزییات به براش استفاده میشه.
اگر ما در SDiv بالا بخوایم که Point ها رو جابجا کنیم و تغییر بدیم، جزییاتی که به آبجکت اضافه کردیم ( مثل : پوست، جای زخم، و . . . )، ممکنه که شکل خودشون رو از دست بدن، برای حل این مشکل میتونیم که به SDiv های پایین تر بریم و Point ها رو جابجا کنیم که با این کار جزییات ما تغییر زیادی نمیکنن.
برای اینکه هر کدوم از Point ها رو به صورت تکی ویرایش کنیم، باید اندازه Brush Size رو روی عدد ۱ قرار بدیم. ( با روشن بودن PolyF میتونیم که راحت تر Point ها رو تشخیص بدیم )
براش Inflate ، Pointها رو در راستای نرمالشون متورم میکنه و باعث میشه که جزییات هم متورم شده به نظر بیان.
براش Magnify مثل ذره بین سطح و جزییاتش رو بزرگ میکنه و باعث میشه میشه که یه سطح متورم و تقریبا صافی ایجاد بشه.
براش Layer باعث میشه که Point هایی که ایجاد میکنیم به صورت یه لایه روی هم قرار بگیرن. یعنی هرچقدر که با یک بار کلیک موس رو روی یه نقطه بکشیم، لایه جدیدی روی لایه قبلی ایجاد نمیشه. ( مگر این چند بار کلیک کنیم )
براش Elastic باعث کش دار شدن Pointها می شه که جزییات هم تغییر چندانی پیدا نمی کنن. ( تا حالا جمع شدگی فرش رو با پا صاف کردین؟! )
سلام
واقعا دستتون درد نکنه شاید بیشتر از ۹۹٫۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹% زیبراش رو برای کسایی مثل من آموزش دادید.
…
دمتون گرم
لطف داری عزیز 🙂