آموزش رندر ویلا ، تنظیمات رندر، نور پردازی در وی ری و …
all the text below is a method to create this scene only, and not recommended for all exterior estate
تمامی موارد اشاره شده در این متن فقط روش ساخت این صحنه است و روش توصیه شده ای برای تمامی حالات در یک رندر خارجی نیست.
INSPIRATION
This project is a simple practice for design in terrain and inspired from falling water(frank Lloyd wright) the most powerful design in organic section and stark villa from iron man 1 . however this design limited to spot spaces and just looking for totality of form
الهام گرفته از:
این پروژه یه پروژه ی تمرینی برای طراحی ویلا در سطوح شیبدار بود و من از یکی از کاملترین نمونه های ارگانیک در این مورد(خانه ی آبشار ) و خانه ی خیالی تونی استارک(فیلم آیرون من) برای طراحی اون الهام گرفتم. البته همه ی طراحی این خونه در حد لکه گذاری فضاها و شکل کلی ساختمان بود.
در مورد مراحل طراحی و چگونگی شکل گیری طرح هم چون بحث در مورد رندر کاره فقط همینو بگم که از چند تا خط مینیمال و اسکیس های اولیه سریع و یه جاگذاری اولیه شروع شد و بعد به مدل سه بعدی رسید……..!!!!!
MODELING
The main building model is so simple (created with wall and box geometry) and edited by(editable poly). To effect on the special object (fireplace) I used noise parameter for it
مدلسازی
خب مدل خود ساختمون که چیز خاصی نداره و فقط با یه سری وال و مکعب درست شده .فقط تنها نکته ی اون تو مدل بدنه ی شومینه است که با (نویز ) یه خرده دفرمه ش کردم.
عالی بود ممنونم
نظر لطف شماست. این آموزشها نتیجه زحمات خیلی از عزیزانی هست که در این راه ما رو همراهی کرده اند.امیدوارم مطالب آموزشی سایت راه گشای کارهای شما عزیزان باشد.
موفق باشید.
سلام حامد جان عالیه پسر خیلی ممنون