تنظیم render to texture :
برای تولید normal map ، از ابزار render to texture استفاده می کنیم.
۱- از منوهای بالای نرم افزار ، rendering>render to texture را انتخاب کنید.
۲- در render to texture dialog > general setting > output group ، برای save کردن normal map و diffuse map یک مسیر(path) انتخاب کنید.
در object
to bake rollout > projection mapping group ، enabled را روشن کنید و سپس sub-object
levels را خاموش کنید.
۴- بر روی دکمه ی pick کلیک کنید و در پنجره ی add targets ، مدل high poly خود را انتخاب کنید و سپس بر روی add کلیک کنید.
همانطور که می بینید لیست موجود در projection mapping از no projection modifier به projection تبدیل شد.که این نشان دهنده ی این است که یک projection modifier بر روی مدل high poly اعمال شده است.
همانطور که می بینید خطوط به صورت بد فورم در دور مدل ها قرار گرفته است.اما مشکلی نیست و این یک اتفاق معمولی هست.
۵- در قسمت modify panel>cage rollout بر روی reset کلیک کنید.