حالت شب
۴۶- خوب حالا وقتشه که داخل رینگ رو مدلسازی کنیم.viewport رو طوری بچرخونید که پشت رینگ دیده بشه و سپس همانند شکل edge ها را انتخاب کنید.
۴۷- حالا با استفاده از ابزار scale وکلید shift ، یه ردیف polygon به سمت داخل رینگ بوجود آورید.
۴۸- حالا یه ردیف polygon رو به پایین بوجود آورید و تعدادی edge توسط ابزار connect بوجود آورید (مطابق شکل عمل کنید).سپس کمی chamfer مطابق شکل اعمال کنید.
۴۹- حالا باید بین edge های مربوط به جلوی رینگ و با edge های مربوط به پشت رینگ اتصال برقرار کنیم.برای این کار باید edge های مقابل هم رو انتخاب کنیم و با استفاده از ابزار bridge ، این اتصال را برقرار کنیم.
سلام وخسته نباشی به دستندکاران محترم من با متریال سازی و نور پردازی مشکل دارم اگه میشه مطالب بیشتری بزارین ممنون
سلام و خسته نباشید به شما
خیلی خوشحالیم که مطالب مورد رضایت واقع شده. سایت در هر چند وقت به روزرسانی میشه. ان شاالله مطالبهای جدیدی در زمینه متریال قرار خواهد گرفت.
موفق باشید.
سلام من تو ساخت رینگ خرچنگی مشکل دارم لطفا کمک کنید