حالت شب
مرحله ۱۶
برای ساختن Snow Mesh شما میتوانید از اجسام مرکب BlobMesh و یا Pwrapper بسازید.
مرحله ۱۷
من همیشه یک مودیفایر Relax به آبجکت BlobMeshاضافه می کنم. برای نرم کردن سطوح.
مرحله ۱۸
اگر همه چیز خوب به نظر رسید، آبجکت BlobMesh را به Editable Poly تبدیل می کنم. ( با کلیک راست >Convert To>Convert to Editable Poly )
مرحله ۱۹
حالا، شما میتوانید آیکن ParticleFlow ، deflectors و deflectors را از لیست مودیفایر گروه ، پاک کنید. و صحنه برفی شما برای رندر آماده هست.
عکس نهایی
ممنون از مطالعه شما ، من امیدوارم که از آموزش لذت بده باشید.
منبع : cg.tutsplus.com
با سلام
خیلی خیلی ممنونم از آموزشتون.خیلی لذت و بهره بردم.مرسی
فقط در رتبه دهی اشتباهی یه ستاره رو جای ۵ ستاره زدم ،ببخشید. 🙁
سلام دوست عزیز، خواهش می کنم. خیلی خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده ، اشکالی نداره عزیز 😉