مرحله ۱۱
در عملگر Speed عدد Speed رو به ۱۰۰ تنظیم کنید.
مرحله ۱۲
یک عملگر Collision به Event جاری ، با کشیدن (درگ) آن را از Depot در پایین Particle View window اضافه می کنیم. یک Udeflector به لیست Deflectors List اضافه کنید. در قسمت زیر Test True If Particles > Collides گزینه Speed را به Stop تنظیم کنید. اگر شما اسلایدر زمان را حرکت بدهید شما خواهید دید که ذرات در حال برخورد به آبجکت ها هستند. و در روی سطح آبجکت ها باقی می مانند.
مرحله ۱۳
برای ازبین بردن ذرات اضافی که به خارج از مدل باریده می شوند، یک عملگر Collision بسازید. یک Deflector دو وجهی به Deflectors List اضافه کنید.
مرحله ۱۴
یک عملگر Delete در قسمت Event جدید بسازید. با اتصال Collision به Event ساخته شده جدید ، ذراتی که با Deflector برخورد می شوند به Event 004 فرستاده شده ، جایی که عملگر Delete آنها را از بین خواهد برد.
مرحله ۱۵
اسلایدر زمان را به فریم ۳۰ حرکت بدهید. و منتظر ParticleFlow بمانید تا ذرات به روز رسانی بشوند.
با سلام
خیلی خیلی ممنونم از آموزشتون.خیلی لذت و بهره بردم.مرسی
فقط در رتبه دهی اشتباهی یه ستاره رو جای ۵ ستاره زدم ،ببخشید. 🙁
سلام دوست عزیز، خواهش می کنم. خیلی خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده ، اشکالی نداره عزیز 😉