آموزش ساخت برف در تری دی مکس

بازدید: 2325 بازدید
حالت شب

مرحله ۶

در قسمت زیرین Object-Based Deflector دکمه Pick Object را کلیک کرده و گروه را انتخاب کنید. بقیه تنظیمات Udeflector بدون تغییر رها کنید.

 3dsmax_Snow_step6

مرحله ۷

در نمای Top سیستم ذرات ParticleFlow را بسازید.  مطمئن شوید که آیکن ParticleFlow کل آبجکت رو پوشش داده است. Viewport Quantity Multiplier را به ۱۰۰% تنظیم کنید.

3dsmax_Snow_step7

مرحله ۸

آیکن ParticleFlow را به سمت بالای گروه حرکت دهید.

3dsmax_Snow_step8

مرحله ۹

پنجره Particle View را با استفاده از دکمه Particle View در (Modify panel) یا با زدن عدد ۶ بر روی کیبورد، باز کنید. سپس عملگرهای زیر Rotation و Shape را پاک کنید.

3dsmax_Snow_step9

مرحله ۱۰

در عملگر Birth عدد Emit Stop به صفر ۰ تنظیم کنید تا همه ذرات در فریم ابتدایی تولید شوند .  Particle Amount را به ۵۰۰۰ تنظیم کنید. (یا میتوانید در موارد مورد نیاز بیشترهم بزارید)

 3dsmax_Snow_step10

مطالعه بیشتر