حالت شب
مرحله ۶
در قسمت زیرین Object-Based Deflector دکمه Pick Object را کلیک کرده و گروه را انتخاب کنید. بقیه تنظیمات Udeflector بدون تغییر رها کنید.
مرحله ۷
در نمای Top سیستم ذرات ParticleFlow را بسازید. مطمئن شوید که آیکن ParticleFlow کل آبجکت رو پوشش داده است. Viewport Quantity Multiplier را به ۱۰۰% تنظیم کنید.
مرحله ۸
آیکن ParticleFlow را به سمت بالای گروه حرکت دهید.
مرحله ۹
پنجره Particle View را با استفاده از دکمه Particle View در (Modify panel) یا با زدن عدد ۶ بر روی کیبورد، باز کنید. سپس عملگرهای زیر Rotation و Shape را پاک کنید.
مرحله ۱۰
در عملگر Birth عدد Emit Stop به صفر ۰ تنظیم کنید تا همه ذرات در فریم ابتدایی تولید شوند . Particle Amount را به ۵۰۰۰ تنظیم کنید. (یا میتوانید در موارد مورد نیاز بیشترهم بزارید)
با سلام
خیلی خیلی ممنونم از آموزشتون.خیلی لذت و بهره بردم.مرسی
فقط در رتبه دهی اشتباهی یه ستاره رو جای ۵ ستاره زدم ،ببخشید. 🙁
سلام دوست عزیز، خواهش می کنم. خیلی خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده ، اشکالی نداره عزیز 😉