آموزش ساخت برف در تری دی مکس
مرحله ۱
ابتدا یک مدل ساده بسازید و یا از مدلهایخودتون استفاده کنید. چون قصد داریم مدل رو با برف پوشش بدیم. برای این آموزش من دو مدل Highpoly ساختم. یک Torus Knot و یک ChamferCylinder .
مرحله ۲
آبجکت هایی که ساختید رو انتخاب کرده و سپس گروه بندی کنید، در این مسیر Group>Group .
مرحله ۳
این آبجکت ها برای برخورد برف پارتیکل استفاده خواهند شد. برای سرعت بخشیدن به مرحله شبیه سازی پارتیکل ، یک مودیفایر MultiRes به گروه اضافه کرده و مقدار Vert Percent را به ۳۰% کاهش می دهیم.
مرحله ۴
به این مسیر رفته Command Panel>Create>Space Warps>Deflectors و یک صفحه Deflector زیر گروه آبجکتها بسازید. این صفحه برای ازبین بردن پارتیکل های اضافی که به بیرون باریده می شوند استفاده می شود.
مرحله ۵
برای اینکه قادر به استفاده از برخورد ParticleFlow به مدل باشیم یک Udeflector بسازید.
با سلام
خیلی خیلی ممنونم از آموزشتون.خیلی لذت و بهره بردم.مرسی
فقط در رتبه دهی اشتباهی یه ستاره رو جای ۵ ستاره زدم ،ببخشید. 🙁
سلام دوست عزیز، خواهش می کنم. خیلی خوشحالیم که مورد پسندتون واقع شده ، اشکالی نداره عزیز 😉