۲-مانیتور شما باید حداقل سایز ۱۷ (۱۹) رو داشته باشد و اگر ۲۰ (۲۱) باشد خیلی خوب است.
مدلسازی :
برای ساخت انیمیشن های سه بعدی باید ابتدا از مدلسازی شروع کرد.پس این مرحله ، مرحله ی مهمی به حساب میاد.شما می تونید این مرحله رو به صورت کامل در ۳dsmax انجام دهید.
من برای مدلسازی از editable mesh یا editable poly استفاده می کنم.این ابزارها برای شروع عالی هستن.البته روش nurbs modeling هم هست که کمتر مورد استفاده قرار می گیره و بیشتر برای طراحی صنعتی به کار می ره.
دو روش اصلی برای مدلسازی با editable mesh یا editable poly وجود داره : ۱- box modeling 2-poly-by-poly.
خوب بیاید ابتدا با روش box modeling آشنا بشیم .ابتدا یک box بوجود آورید و سپس بهش segment اضافه کنید و سپس اون رو تبدیل به editable poly کنید و سپس با کمک sub-object mode ، vertex ها ، edge ها و face ها را تنظیم کنید.این ساده ترین مدلی بود که می شد باهاش ساخت.
حالا بهم اجازه بدید تا روش poly-by-poly رو خدمتتون عرض کنم.
در شکل بالا شما دو تا face می بینید . face همان triangle (سه ضلعی)است ، و poly دارای ۴
گوشه هست (چهارضلعی) .(توجه کنید که چهارضلعی حتما نباید مربع باشد و می تواند
اشکال مختلفی از چهارضلعی باشد.)
سلام خسته نباشید
ممنون بابت آموزش 🙂
دمتون هم گرم منو مجبور به تحرک کردید 😀
سلام، خواهش میکنیم. موفق باشی