پوز دادن به کاراکتر :
یکی از قسمت هایی که علاقه و رغبت زیادی برای انجامش ندارم ، پوز دادن به کاراکتر هست . که من این کار رو در zbrush انجام دادم و واقعا مثل یک کابوس بود واسه من.اما به هر حال این بخشی هست که باعث می شه کاراکتر شما زنده و طبیعی بشه.
برای پوز کاراکتر از transpose tools استفاده کردم .البته برای بخش هایی همچون کمربندها و طناب ها پوز را به صورت دستی در ۳dsmax انجام دادم.
رندر :
برای رندر از keyshot استفاده کردم و اما متاسفانه رندر نهایی اونجور که می خواستم نشد و من دوست داشتم کمی دراماتیک باشه.تنظیمات مربوط به رندر خیلی برام مهم بود چون می خواستم همه ی جزئیات کار شده در قسمت مدلسازی و تکسچر سازی به چشم بیاد.
من ابتدا همه ی نورهای خود را با استفاده از یه سری plane ساده در ۳dsmax بوجود اوردم و سپس plane ها رو وارد key shot کردم و درآنجا سایز و زاویه آن ها را اصلاح کردم.
نورپردازی این صحنه بسیار ساده بود : یک fill light ، یک rim light و همچنین یک hdri به همراه دو تا pin در hdr editor اضافه کردمتا مقداری contrast به کار اضافه کنه.