حالت شب
آماده برای تکسچرینگ :
همانطور که قبلا گفتم من از uv layout و uvmaster برای unwrap کردن مدل استفاده کردم.شیوه ی معمولی که برای uv کردن استفاده می کنم اینه که ابتدا مدل رو به uv layout می برم و سپس اونطوری که می خوام مدلم رو برش(cut) می زنم و سپس مدل رو وارد zbrush می کنو گزینه use existing uv seams رو در uv master روشن می کنم.
تکسچرینگ :
کار تکسچر سازی در نرم افزار mari و photoshop انجام شده.ابتدا من شروع به جمع کردن تعدادی تکسچر بدن انسان کردم .همچنین من تعدادی خال و کک بر روی پوست ایجاد کردم که این کار در mari انجام شد.من سعی کردم تا با ترکیب رنگ های مختلف برای قسمت های مختلف گلادیاتور ، یک تضاد رنگی (color contrast) هم بوجود بیارم.این باعث می شه تا کار من شور نشاط بیشتری داشته باشه و از یکنواختی و یک رنگی خارج بشه.