حالت شب
بعد از این که شکل کلی بدنه رو ساختم ، به سراغ چراغ ها رفتم و جای چراغ ها رو در بدنه در آوردم و سپس فریم دور پنجره ها رو در آوردم.
سپس چراغ های جلو و عقب ماشین و بقیه ی جزئیات رو مدلسازی کردم.
چروک های روی صندلی ها و فریم بدنه رو توسط نرم افزار zbrush ساختم و سپس normal map رو خروجی گرفتم و در نرم افزار ۳dsmax از آن استفاده کردم.
برای ساخت تایر ، ابتدا یکی از segment ها ( بخش های ) آن را مدلسازی کردم و سپس از آن چندین کپی گرفتم و این قسمت ها رو به هم وصل کردم و سپس با استفاده از bend modifier ، مقدار bend رو بر روی ۳۶۰ درجه قرار دادم تا مراحل کار تکمیل بشه.
نوشته های روی تایر رو در فوتوشاپ طراحی کردم و سپس به عنوان bump texture در ۳dsmax استفاده کردم.