حالت شب
مثال ۲ : GI caustics
این مثال ، GI caustics تولید شده توسط یک قوری (self-illuminated object :به عنوان یک منبع نور هست) را نشان می دهد.
مثال ۳ : light bounces
این مثال تاثیر تعداد light bounce بر روی رندر را نشان می دهد.
در تصویر زیر تنها از direct lighting (نورپردازی مستقیم) استفاده شده و GI هم خاموش هست.
در این تصویر ۲ bounce
داریم : از irradiance map به همراه brute
force استفاده شده است. و secondary bounce هم بر روی ۱ قرار دارد.
سلام
ممنون بابته اطلاعاته ارزشمندی ک توی سایتتون گذاشتین
خیلی عالیه…
من شما رو لینک میکنم با اجازتون
سلام، ممنون دوست عزیز . لطف دارید شما.بله خواهش میکنم.
خیلی ممنتون عالی بود
خواهش میکنم. موفق باشی