realistic bump map

بازدید: 3737 بازدید
حالت شب

مرحله ۷ :

حالا به camera view برید و سپس با استفاده از پارامتر FOV مقدار دید را تغییر دهید.

مرحله ۸ :

حالا به rendering>render>render elements  بروید و سپس با استفاده از دکمه ی add ،  zdepth را به لیست اضافه کنید.حالا مقدار بیشترین و کمترین (max و min) رو کا اندازه گیری کردید ، در محل مربوطه وارد کنید.(مطابق شکل عمل کنید)

realistic bump map-08

مرحله ۹ :

بعد از رندر نتیجه شما باید به صورت سیاه و سفید باشه که از این map شما می تونید برای displace و bump استفاده کنید. همچنین شما می تونید با مقادیر zmax و zmin بیشتر بازی کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

realistic bump map-09

براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از این آموزش استفاده کرده باشید.

:::::::::::::::::::

منبع : evermotion.org

مطالعه بیشتر