آموزش مدلسازی کوسه در ۳dsmax : قسمت اول تنظیم بلوپرینت

بازدید: 1642 بازدید
حالت شب

حالا همانند نمای left و front ، همین
کار را برای نمای top انجام دهید و عکس از نمای بالای
کوسه را در کره ی خالی دیگر (slot) وارد
کنید و به plane ایجاد شده در نمای بالا اعمال کنید.

shark09

در حالی که هر سه plane در حالت انتخاب قرار داره در viewport کلیک
راست کنید و سپس object properties را
انتخاب کنید

shark10

حالا در پنجره ی باز شده تیک show frozen in gray را بردارید.سپس okرا بفشارید.

shark11

خوب در حالی که هنوز هر سه plane در حالت انتخاب قرار دارند ، کلیک راست کنید و freeze selection را بفشارید.

shark12

منبع : cg.tutsplus.com

در ادامه : قسمت دوم مدلسازی کوسه در ۳dsmax

مطالعه بیشتر