آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

بازدید: 4680 بازدید
حالت شب

۵۲- یادتون نره که از ابزار target weld برای وصل کردن vertex ها استفاده کنید برای مثال در زیر vertex A را به vertex B وصل کرده ایم.

RIM140 RIM141

۵۳- این مراحل را برای بقیه ی پره ها هم انجام دهید تا به نتیجه ی زیر برسید.

RIM142

۵۴- خوب حالا باید سوراخ پشت رینگ رو ببندیم .برای این کار به حالت border  بروید و edge های لبه ی سوراخ را انتخاب کنید (اگر همه ی vertex ها به درستی به هم وصل شده باشند ، با یک کلیک همه ی خط های لبه ی سوراخ انتخاب می شوند.) حالا با استفاده از ابزار scale و کلید shift از کیبرد ، ردیف هایی از polygon ها را به سمت داخل بوجود آورید و تا سوراخ بسته شود.

RIM143 RIM144

۵۵- خوب می شه گفت تقریاب کارمون تموم شده اما حالا باید edge های داخل شکل را انتخاب کنید و chamfer کنید و سپس سه ضلعی های احتمالی را از بین ببرید.

RIM145 RIM146

مطالعه بیشتر