آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

بازدید: 4679 بازدید
حالت شب

۴۶- خوب حالا وقتشه که داخل رینگ رو مدلسازی کنیم.viewport رو طوری بچرخونید که پشت رینگ دیده بشه و سپس همانند شکل edge ها را انتخاب کنید.

RIM124

۴۷- حالا با استفاده از ابزار scale وکلید shift ، یه ردیف polygon به سمت داخل رینگ بوجود آورید.

RIM125

۴۸- حالا یه ردیف polygon رو به پایین بوجود آورید و تعدادی edge توسط ابزار connect بوجود آورید (مطابق شکل عمل کنید).سپس کمی chamfer مطابق شکل اعمال کنید.

RIM126 RIM127 RIM128

۴۹- حالا باید بین edge های مربوط به جلوی رینگ و با edge های مربوط به پشت رینگ اتصال برقرار کنیم.برای این کار باید edge های مقابل هم رو انتخاب کنیم و با استفاده از ابزار bridge ، این اتصال را برقرار کنیم.

RIM129 RIM130 RIM131 RIM132

مطالعه بیشتر