آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

بازدید: 4622 بازدید
حالت شب

۴۰- برای اینکه ۲۰ تا پیچ رو به درستی در جای خود قرار بدیم ، اول باید pivot ، پیچ رو در مرکز رینگ قرار بدیم تا هنگام استفاده از ابزار array ، همه ی پیچ ها به درستی در جای خود قرار گیرند.

RIM96 RIM97

۴۱- خوب حالا باید پیچ های مربوط به محل اتصال رینگ به محور چرخ رو مدلسازی کنیم .برای شروع شما می تونید از یک tube و یا یک cylinder استفاده کنید.اگر از یک tube استفاده کردید ، باید polygon های داخل آن را پاک کنید و سپس سوراخ آن را ببندید و بقیه مراحل رو مطابق شکل ها انجام دهید.

RIM98 RIM99 RIM100 RIM101 RIM102 RIM103 RIM104 RIM105 RIM106 RIM107 RIM108

مطالعه بیشتر