آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

بازدید: 4672 بازدید
حالت شب

۳۶- حالا edge های لبه ی سوراخ رو انتخاب کنید و با استفاده از کلید shift و حرکت دادن موس به سمت پایین ، polygon های جدید بوجد آورید .سپس دوباره با استفاده از کلید shift وابزار scale ، یکردیف دیگر از polygon ها رو ایجاد کنید.

RIM84

۳۷- خوب حالا باید لبه ی سوراخ ها رو chamfer کنیم تا از حالت نرمی خارج شود وکمی لبه ها تیز شود.سپس باید سه ضلعی های ایجاد شده رو از بین ببریم تا مدل تمیز تری داشته باشیم.

RIM85

RIM86 RIM87

خوب حالا به edge های پایین تر هم ابزار chamfer رو اعمال می کنیم و همانطور که می بینید در این قسمت هیچ سه ضلعی بوجود نیامده.

RIM88

مطالعه بیشتر