آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

بازدید: 4371 بازدید
حالت شب

۱۴- حالا دوخطی که در سمت چپ شکل پایینی دیده می شود را انتخاب کنید و با کمک کلید shift ، از آن ها کپی بگیرید تا polygon های جدید بوجود آید.

RIM18

۱۵- حالا برای ساختن بقیه ی بخش های رینگ از ابزار tools>array استفاده می کنیم.این ابزار از مدل مل چندین کپی می گیره و در دور نقطه ی pivot قرار می ده.برای این کار ابتدا مدل خود را انتخاب کنید و سپس بر روی array کلیک کنید و تنظیمات رو به صورت زیر انجام دهید.

RIM19 RIM20 RIM21

۱۶- همانند شکل زیر edge ها را انتخاب کنید وتوسط کلید shift ، polygon های جدیدی بوجود آورید و همانند شکل های زیر تنظیمات را انجام دهید.

RIM22 RIM23 RIM24

مطالعه بیشتر