آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

بازدید: 4350 بازدید
حالت شب

۲۵- حالا edge های لبه ی بیرونی رینگ را انتخاب کنید (برای راحتی کار از loop استفاده کنید) و کمک کلید shift یک ردیف از polygon ها را رو به پایین ایجاد کنید.

RIM42

edge های بیرونی رینگ را در حالت انتخاب نگه دارید و توسط ابزار scale و کلید shift از کیبرد ، polygon های جدیدی مطابق شکل بوجود آورید

RIM43

حالا دوباره polygon های جدیدی بوجود آورید تا به لبه ی رینگ برسیم.

RIM44

۲۶- مطمئن بشید که edge های بیرونی رینگ به درستی در لبه ی رینگ موجود در رفرنس قرار داشته باشه ، سپس همانند شکل لبه ی رینگ رو درست کنید.

RIM45

RIM46 RIM47 RIM48 RIM49

مطالعه بیشتر