حالت شب
در تصاویر زیر hdri map ها در رندر اعمال شده اند.
متریال ها و تکسچر سازی :
نکته ی مهم در این مرحله جمع آوری رفرنس های واقعی از متریال ها می باشد.این باعث می شه تا ما درک بهتری رو نسبت به متریال ها و نحوه ی ساختشون پیدا کنیم. به خوبی می تونم بگم که اکثر تکسچرهای داخل صحنه ساخته شده اند. البته base و پایه ی همه ی این تکسچرها رو از سایت http://www.arroway-textures.com/ و www.cgtextures.com و برداشتم و سپس در فتوشاپ تغییراتی (ازجمله : contrast ، تغییر رنگ واضافه کردن کثیفی ) رو به تکسچرها اعمال کردم.
در زیر تعدادی از متریال های موجود در صحنه به نمایش در آمده اند :