Making Of Swamp Hunter

بازدید: 1945 بازدید
حالت شب

 

 

خوب برای شروع کار رو از نرم افزار zbrush شروع کردم و سپس با استفاده از zsphere و dynamesh شروع به مدلسازی سر کاراکتر کردم.

Making Of 'Swamp Hunter'-03

بعد از اینکه حدود چهره ی کاراکتر رو ساختم ، به سراغ بدن کاراکتر رفتم و با استفاده از brush های standard ، clay buildup ، insertcylinder ، inserthand و .. sculpt بدن رو شروع کردم و با استفاده از dynamesh اجزا رو به هم وصل کردم.من بیس کاراکتر رو براساس غورباقه مدلسازی کردم و سپس با توجه به آناتومی و عضلات انسان کار رو به پایان بردم.تا اینجوری طبیعی تر بشه.

Making Of 'Swamp Hunter'-04

 

مطالعه بیشتر